Service aanvraag

Hartelijk dank dat jij de moeite neemt om jouw reclamatie aan ons door te geven. Dankzij jou kunnen wij onze artikelen blijven verbeteren.

All in House service

Heb je bij de aankoop van jouw meubel gekozen voor de All in House service, neem dan direct contact op met All in House: telefoon 055 3575411.

De servicemedewerkers staan je graag te woord van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 16.00 uur. Houd je certificaatnummer hiervoor bij de hand.

Reguliere service

Heb je geen All in House service en mocht je aanmerkingen hebben op een meubel, dan vragen wij jou onderstaand serviceformulier zo compleet mogelijk in te vullen. Hiermee kunnen wij jouw aanvraag correct afwikkelen.

Wanneer de aanvraag gegrond is, conformeert Maron meubels & keukens zich aan de productgarantie van het CBW. Op aankopen vanaf 1 juli 2017 geeft Maron meubels & keukens twee jaar volledige garantie bij constructie- en fabrieksfouten.

Om de voortgang van jouw reclamatie te kunnen bevorderen, is het van essentieel belang duidelijke foto’s aan te leveren. Hoe duidelijker de foto’s, hoe beter wij jouw reclamatie kunnen behandelen. Wij vragen jou om een duidelijke overzichtsfoto te nemen waar wij het complete meubel op kunnen zien. Tevens vragen wij om enkele detailfoto’s van het probleemgebied aan te leveren.

Na ontvangst van dit formulier en de foto’s wordt jouw aanvraag direct in behandeling genomen en krijg je binnen een week bericht over de verdere afhandeling.

Jouw gegevens

Deze gegevens vind je op de factuur

Artikelgegevens

Deze gegevens vind je op de factuur en/of aankoopbon

Wij spreken bij meubels bijvoorbeeld van voorstaand links

Klachtdetails (optioneel)

Het is van groot belang voor de voortgang van jouw aanvraag dat je duidelijke foto’s stuurt, ongeacht het probleem. Graag een overzichtsfoto en detailfoto’s uploaden